Jag tänker hoppa, ner från Eiffeltornet, om du sviker mig.


Snart bär det av till ljusets med framför allt kärlekens stad, Paris. Mamma kommer vara där i ungefär två veckor och lär inte vara fullt fungerande. Så både jag och min syster som bor och pluggar i Barcelona ska flyga ner dit för att underlätta allt för henne. Vi kan tyvärr inte vara där mer än några dagar p.g.a skola, men vi flyger hem med henne vilket lär bli det mest problematiska. Hur nervös jag än kommer vara (vilket vi är redan nu) så ska det bli kul att träffa min syster också, det är ju så sällan. Om min lillebror kan flyger han också med ner, vi trodde han skulle jubbla då han kommer bort från skolan ett tag, men i och med nationella proven som är veckan efter så tvekade han.





Oh vilken härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0