Colorful mind


Färger har en tendens att påverka känslor, hur mycket är individuellt.

Därför har jag valt varma färger för att de har starka budskap som alla garanterat kan relatera till. Samt att de passar bäst in på vad projektet handlar om.

Men färger har också olika betydelser.




 


RÖD » Kämpen «

 

Rött står för det fysiska livets gnista, den är full av kraft och framåtanda.

Färgen eliminierar det oönskade och det negativa. Den sätter igång ditt liv igen.




ORANGE »Vänskapens ängel «

Orange är optimistist, välvillig och varmhjärtad.

Orange accepterar hur saker och ting är, SEN ändrar den på det.

Orange förknippas med nedre delen av ryggen och nedre tarmarna, buken och njurarna.

Orange är där och ger dig styrka när du behöver klara av motgångar.




GUL » Solstrålen «


Snabb, pigg ocg modig, är några egenskaper gul är känd för.

Gult utstrålar alltid en känsla av välbefinnande.



GULD » Vise mannen «

Guld är mycket stärkande  både vid fysiska och psykiska depressioner. Det är bra för alla sortets matsmältningsproblem samt irriterad tjocktarm.

Guld är välgörande vid behandling.






Kommentarer
Postat av: Karine

Hej! Tack för besöket på min hemsida. Som du ser så har jag en nya sida på g, för Zoomin ska bli en betalsajt. Jag kan linka din sida. Du kan väl linka min och kolla mina linker på min sida. Under bra cancersidor. Där hittar du bra linker. Ha en fin kväll och kram

2011-01-18 @ 21:54:59
URL: http://karine.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0