Lycklig

Fredagen den 10 juni kunde man se en artikel om mitt projekt samt mammas tillstånd i tidningen ”efter arbetet”. Journalisten heter Linnéa Nilsson och var jätte duktig. Sammanfattningsvis var mitt budskap att vi måste göra tarmcancer mer uppmärksammad. Och det var precis vad hon fick fram, jag är oerhört tacksam för det.Hon fick också med min blogg som hon tom hade citerat ett inlägg härifrån. Jag blev jätteglad att hon hade med en guldkompass på en av sidorna också. Så klart stod det om mammas cancer och lite om hur jag har det som anhörig. Det var så bra att det gjorde hela min student ännu bättre. Jag hade helt glömt bort att den skulle komma den dagen så mitt i studenten blev jag påmind och fick se det. Jag ska visa er det sen när kameran fungerar.
Så fint, så fint.
TACK SÅ MYCKET!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0