Find it in me

Hemma från Paris nu och allt har gått bra under omständigheterna.
Jag hade tänkt vänta med att uppdatera tills jag fått bilderna vi tog därifrån. Men det kan dröja till helgen så jag tänkte att jag slänger upp ett inlägg och berättar lite kortfattat om resan.

Hon har fått besked om att levern är okej och allt gått bra så hon får åka hem imorgon. Hon är fruktansvärt svag men försöker vara stark.

Fick ett samtal från cancerfonden eftersom jag hade skickat ett mail, dom gav mig lite tips och information om personer jag borde kontakta. Rmt- riksförbundet för tarmcancersjuka är en jättebra sida som jag ska ta kontakt med.


Je te respire
Jag andas dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0