face your fear. accept your war. it is what it is



Vad skönt med lite vårvärme idag, det ger en längtan efter sommarnen.
Mamma orkade sig ut med hunden en timme.
Iom att Selma drar så mycket är det lite jobbigt för stygnen kan gå upp.
Jag ska hjälpa henne städa så mycket jag hinner men först blir det lite skolarbete.
När solen är framme känner jag mig väldigt produktiv, tydligen haha.

En bild från sommaren innan Emelie bosatte sig i Barcelona,
när mamma nyss fått reda på att hon har cancer.

Kommentarer
Postat av: Dotter

Hej tjejen!

Skulle bli jätteglad om vi kunde mejlas lite!

Min pappa är i samma situation som din mamma.

Jag är liksom du en hjälplös ledsen dotter som känner sig så hjälplös o bara kan stå bredvid o se min älskade pappa tyna bort....

Skulle bli jätteglad om du skrev.



Kram

2011-03-16 @ 09:25:37
Postat av: Erika

Klart vi kan ! :)



Kram

2011-03-16 @ 10:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0