Paris

Eftersom mamma inte var kapabel till att gå utanför hotellet mer än en liten stund för frisk luft så stannade vi inne med henne någon/några timmar per dag och höll henne sällskap.

Medans mamma låg och vilade på hotellet så var hennes barn ute på vift i staden.
En av dagarna då vi hälsade på mamma.
Jag och Emelie väntade på vår "chaufför" (Emelies kompis som vi bodde hos medans mamma och Marcus bodde på hotell).
Riktigt goda bakelser!
Sista kvälllen tillsammans på en restaurang nära hotellet.
Fler bilder kommer att ramla in efterhand.


Sådana här resor får mig att uppskatta min familj och ger mig fina minnen.
Vad vi än gör tillsammans har vi alltid kul, även fast detta var en resa
i ett annat syfte så gjorde vi det bästa av det vilket har stärk mammas läkande.
(Kanske inte levern men i hennes sinne).
Tack för min fina familj ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fint skrivit!

2011-03-15 @ 01:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0