A whiter shade of pale

Jag vet inte hur länge till vi kan behålla lilla Selma. Mamma är inte ens halvvägs i operationerna och jag tar studenten och stannar antagligen inte kvar här. Om jag gör är det inte länge.
I hela mitt liv har jag velat ha en hund, när min storasyster som är allergisk flyttade till Barcelona fick jag min önskan uppfylld. Det är lika kul som det är krävande. Hon är helt underbar men inte lätt alla gånger. Hennes passion i livet är mat, det är väl klart att hon hamnade hos en familj som är snåla med att ge rester. Men hon får såklart annat istället. Nä en familj på landet hade nog varit perfekta stället för henne. Där hon kan springa av sig som hon älskar att göra. Vi bor i en lägenhet nära stan och får ta bilen ut till ett fält varje gång. Men mamma ska sälja bilen i sommar så det får vi lösa på ett annat sätt.
Oavsett vilket är huvudsaken att hon trivs, hon har skänkt oss så mycket glädje varje dag. Svårt att föreställa sig hur det skulle varit utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0