Back to basic

Ledsen för riktigt usel uppdatering jag är uppslukad av plugg. Är det inte plugg så är det fix i lägenheten eftersom vi ska flytta i sommar. Men vi måste få sålt vår lägenhet och det är väl självklart mamma ska göra det precis nu när det är som mest. Jag lovar att bli tusen gånger bättre till onsdag för då är jag nästan helt avbelastad. Hoppas jag!
Nu blir det att fortsätta på rapporten till mitt projektarbete som ska vara inne på tisdag (min födelsedag).
Efter det en uppsats i engelska. Och efter den då? Jo då är det dags för en analys i psykologin. Slut? Knappast. Senare blir det en 4-timmars sammanfattning av ett tema i psykologi. Efter den en film till malmö city. Det är det viktigaste. Har ännu mer men det får vänta tills måndag. Måste klämma in morsdag imorgon samt fira mig och  Marcus som fyllde år i torsdags. Ska bli skönt att ta studenten men såklart blandade känslor.

Det känns så bra att veta att mamma är på bättringsvägen, man har fått hålla in vissa känslor för man har behandlat henne på ett visst sätt tack vare hennes sjukdom, men det har aldrig blivit så att jag särbehandlat henne jätte mycket däremot haft överseende för det. Börjar kännas som gamla mamma igen, det går inte att beskriva hur tacksamt det är. Jag har saknat henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0