Where are you when I need you?

Hej!

Kom precis hem från Skurup. Har nämligen varit där  för att söka till folkhögskolan.
Kom dit klockan åtta på morgonen, upprop - fick reda på att jag inte skulle spelprova förrän klockan fem på eftermiddagen. Det blev sedan förflyttat ytterligare, jag fick alltså vänta i 9 timmar på en kvarts audition.
Tiden gick hyfsat snabbt och det var massa med härliga folk som gjorde det roligare, tack för det!
Men med nästan ingen sömn alls sen natten och sen sitta där och vänta. Kunde inte äta lunch för jag hade ett infosamtal just då. Så när jag skulle göra provet gjorde jag allt jag kunde för att göra ett bra intryck, men jag var för trött i hjärnan för att kunna göra provet bra. Tänk om jag hade fått gå in på morgonen då jag var så taggad, men tänk om det inte alls hade blivit bättre. Jag gjorde mitt bästa av situationen och blev en erfaranhet rikare. Jag vet inte om jag blev antagen eller inte men om inte så ska jag träna och ladda upp för att komma tillbaka nästa år. Inget kommer hindra mig. Nu vet jag vad som ska förbättras. Detta var min första audition någonsin och jag är glad för att jag vågade även om det gick som det gjorde! Jag har svårt att acceptera mina misstag och dömer mig lätt för hårt. Var är min ängel på min andra axel? När jag gör misstag känner jag mig så fruktansvärt dålig, men jag får acceptera detta.
Ska vara stolt för jag kan skriva detta fastän det blev luddigt eftersom jag knappt kan tänka klart.

Hoppas ni andra har det super bra, snart sommarlov ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0